הדילמה: להזמין או לא להזמין ידוענים תנ"כיים לסוכה

אני ממש מתנצל. ידוע לי שסלבריטאים תנ"כיים הם אורחים מבוקשים בסוכות עמנו, ממש כמו פליטי ריאליטי בהשקות, אבל אני יכול לחשוב על יותר סיבות למה לא להזמין מישהו שהמוניטין שלו ידוע בציבור כבעיתי.

  1.  קהלת – הוא הורס מסיבות ידוע. רק חסר לי שיתחיל להתלונן בתקבולות על מצב בריאותו.
  2.  נוח – הוא עוד עלול לנצח בתחרות ״יצאת צדיק״ של ימינו ולהגיע לטקס שיכור כלוט.
  3. אברהם –  אין ערובה לכך שלא ישמע מסר שמיועד רק לו ויחליט לזבוח במקום מישהו או משהו.
  4. אשתו שרה –  עלולה לצחוק ברגע הלא נכון או לצוות להשליך מהסוכה נשים אחרות
  5. יעקב – תמיד שר בסולם משלו ואצלי בסוכה לא מזייפים ביחסי אנוש.
  6. דוד –  תחמן שבסוף הערב יברח עם אשת המארח וגם יפרסם על זה מזמור תהילים.
  7. משה – אני פשוט מרחם עליו. הוא היחיד שאני מעריך בכל לב. הוא כבר היה ביציאת מצרים, סבל הצקות אינסופיות מעם ישראל וגם היה צריך לצרוח עליהם, עם כל בעיית הגמגום שלו. אין הוכחה שהעם השתפר באופן משמעותי מאז ומשה צריך קצת לנוח.

לכן כנראה חכמנו ברוב חכמתם הבינו שאתה לא בוחר עם מי אתה יוצא ממצרים. אפשר רק לשמוח ולחגוג את העובדה שהגענו עד הלום יחד.

 

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

בלוג בוורדפרס.קום. ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

%d בלוגרים אהבו את זה: